Kia EV3 Air – Voorbedrading voor automatisch dimmende spiegel? | Kia EV Forum
Kia EV Forum banner

Kia EV3 Air – Voorbedrading voor automatisch dimmende spiegel?

857 views 3 replies 3 participants last post by  B789 pilot  
#1 ·
Ik weet dat de EV3 Air standaard niet wordt geleverd met een automatisch dimmende achteruitkijkspiegel, maar weet iemand of deze er al op voorbereid is?

Ik haal vandaag mijn nieuwe EV3 Air op en hoewel ik er naar uitkijk, neem ik afscheid van mijn Vauxhall Corsa-e uit 2020, die een paar functies had die ik zal missen, met name de automatisch dimmende achteruitkijkspiegel en de LED-matrixkoplampen.

Ik kan niet veel doen aan de koplampen, maar ik hoop een automatisch dimmende spiegel achteraf te kunnen monteren. Voordat ik de route van de vaste bedrading bewandel, wil ik graag weten of de kabelboom achter de plastic afdekking (waar de spiegel op de voorruit wordt gemonteerd) de vooraf geïnstalleerde connector bevat die de automatisch dimmende spiegel ondersteunt die op het GT-Line-model is gemonteerd.

Als deze al is voorbedraad, zou dat de upgrade een stuk eenvoudiger maken.

#3 ·
Hallo
Ik heb ook een basic Air en die heeft een automatisch dimmende spiegel, hoewel deze niet in de specificaties stond op het moment van bestellen (samen met een paar andere dingen die wel geïnstalleerd waren, maar alleen vermeld werden in de specificaties van hogere uitvoeringen).
Als hij om de een of andere reden niet op jouw markt aanwezig is, open dan gewoon de klep en controleer het. Ik gok dat hij nog steeds voorbedraad is, omdat er veel andere systemen op dezelfde kabelboom in deze doos zitten. Ik heb het een paar dagen geleden gecontroleerd toen ik overwoog een dashcam te plaatsen. Voor de dashcam heb ik een kabelboom besteld die specifiek op de kabelboom van de spiegel wordt aangesloten.
deze, als je geïnteresseerd bent
dongar.tech/products/hyundaikia