@snsn0777 Ik heb over hetzelfde nagedacht als jij nu. Ik rijd echter al meer dan 10 jaar in elektrische auto's. Dus ik heb een goed beeld van mijn behoeften en wensen. Ik heb gekozen voor een Wind / Tech-pakket omdat ik niet echt van het zonnedak houd. De enige dingen die ik echt leuk zou hebben gevonden, zijn de HUD en de presentatie van de deurklink. En ik ga niet liegen, de extra actieradius heeft me een beetje overtuigd.
Ter vergelijking: ik heb mijn jaarlijkse kilometerstand teruggebracht tot ongeveer 10.000, 2.000 meer dan jij. Ik laad ongeveer één keer per week op niveau 2 tot 80%-90%. Ik gebruik DC-laden zelden, behalve voor langere roadtrips. Voordat ik de EV6 kreeg, heb ik maar een paar keer DC geladen.
De 20-inch banden leveren een lagere actieradius op, maar alleen jij kunt bepalen of het verschil significant is voor jouw gebruik. Jouw type rijgedrag zal de actieradius echt meer beĂŻnvloeden. Als het grootste deel van je woon-werkverkeer/reizen stads-/voorstedelijke niet-autosnelwegkilometers is, durf ik te wedden dat het verschil in actieradius van de Wind vs GT-L verwaarloosbaar is.
Als je niet regelmatig ritten van meer dan 200 maakt, dan zou beide auto's prima zijn. Maar één ding om te onthouden, deze auto's zijn DC-laadkampioenen. Als er een snellader op je route staat, krijg je in 15-20 minuten nog eens een paar honderd kilometer.