@snsn0777 Rozważałem to samo, co ty w tej chwili. Jednak jeżdżę samochodami elektrycznymi od ponad 10 lat. Mam więc dobre pojęcie o moich potrzebach i pragnieniach. Zdecydowałem się na pakiet Wind / Tech, ponieważ tak naprawdę nie zależy mi na szyberdachu. Jedyne rzeczy, które naprawdę by mi się podobały, to wyświetlacz HUD i prezentacja zbliżeniowa klamki drzwi. I nie będę kłamał, dodatkowy zasięg trochę mnie przekonał.
Dla porównania, mój roczny przebieg wynosi około 10 tys. km, czyli o 2 tys. więcej niż twój. Ładuję na poziomie 2 około raz w tygodniu do 80%-90%. Rzadko korzystam z ładowania DC, z wyjątkiem dłuższych podróży. Zanim kupiłem EV6, ładowałem DC tylko kilka razy.
Opony 20-calowe zapewnią mniejszy zasięg, ale tylko ty możesz określić, czy różnica jest istotna dla twojego użytkowania. Twój rodzaj jazdy naprawdę bardziej wpłynie na zasięg. Jeśli większość twoich dojazdów/podróży to kilometry miejskie/podmiejskie, a nie autostradowe, założyłbym się, że różnica w zasięgu Wind vs GT-L jest pomijalna.
Jeśli nie odbywasz regularnych podróży w obie strony powyżej 200, to oba samochody będą w porządku. Ale pamiętaj, że te samochody są mistrzami ładowania DC. Jeśli na twojej drodze znajduje się szybka ładowarka, 15-20 minut daje ci kolejne kilkaset mil.
Niedługo po tym, jak kupiłem EV6, pojechaliśmy z żoną do ośrodka wypoczynkowego, który miał około 900 mil w obie strony (NH do MD). Było to na początku września, więc łagodna pogoda. Przy większości prędkości autostradowych, z pewnym użyciem klimatyzacji, uzyskaliśmy średnio około 4,2 mili/KW. Ładowaliśmy DC 4 razy w EA (i około 8 godzin na poziomie 1, dom córki), nie powiem, że EA było idealne, ponieważ nie było. Musiałem kilka razy przełączać ładowarki na kilku stacjach i nigdy nie osiągnąłem maksymalnej prędkości ładowania. Ale nie musiałem też spędzać więcej niż 15-20 minut na postoju I NIE było czekania.