Service Due Melding | Kia EV Forum
Kia EV Forum banner

Service Due Melding

Tags
ev6 service
9.7K views 5 replies 5 participants last post by  gmwalk  
#1 ·
3 dagen geleden begon ik een service-pop-up op mijn display te krijgen telkens als ik mijn auto start. Ik heb pas 2.900 mijl met mijn voertuig gereden. In april ben ik een jaar eigenaar. Ik heb de terugroepactie voor het rollen tijdens het parkeren laten uitvoeren, maar verder niets. Heeft iemand anders deze pop-up gekregen? Weet iemand waarom deze zou verschijnen?

#4 ·
3 dagen geleden begon ik een service pop-up op mijn display te krijgen elke keer dat ik mijn auto start. Ik heb pas 2.900 mijl met mijn voertuig gereden. In april ben ik een jaar eigenaar. Ik heb de terugroepactie uitgevoerd voor het rollen tijdens het parkeren, maar verder niets. Heeft iemand anders deze pop-up gekregen? Weet iemand waarom het zou verschijnen? View attachment 11840
Het komt omdat de dealer het interval heeft gereset toen ze de auto kregen. Vermoedelijk heb je dat niet gedaan toen je de auto in bezit nam. De auto denkt gewoon dat het in maart moet gebeuren. Geen probleem; laat het in april doen als het gedaan moet worden.

Als het je stoort, ga dan naar je app en markeer het als gedaan en de auto zal je niet meer lastig vallen. Als je het dan in april daadwerkelijk hebt gedaan, ga dan terug naar de app en markeer het als ongedaan, markeer het dan nogmaals als gedaan en het heeft vanaf dat moment de juiste datum.

#5 ·
Vond het gewoon interessant, omdat ik inspectie niet vaak als service beschouw, aangezien mijn vorige auto alleen servicemeldingen gaf voor zaken als olieverversen, enz. Maar ik veronderstel dat elk merk zijn manier heeft om herinneringen te geven en het is geen slechte zaak, en dit is mijn eerste EV, dus het was gewoon een curiositeit die ik nog niet op het forum had gezien.