We krijgen eindelijk een update voor het nieuwe infotainmentsysteem - en snel daarna nog een! | Page 7 | Kia EV Forum
Kia EV Forum banner
121 - 122 of 122 Posts
Dus na hier meer over te hebben gelezen, is dit blijkbaar verwijderd op de NACS-modellen omdat de NACS-standaard vereist dat de oplaadpoort de oplaadkabel aan het voertuig vergrendelt. Dit was geen probleem met J1772 omdat het een fysiek extern vergrendelingsmechanisme heeft, terwijl NACS dat niet heeft.

Als de auto de kabel niet zou vergrendelen bij aansluiting, zou er niets zijn om hem vast te zetten en zou hij er gemakkelijk uit kunnen vallen en onder spanning kunnen blijven, wat uiteraard niet goed zou zijn.

Deze opties komen dus duidelijk niet meer terug, maar ik ben nu in ieder geval veel minder geïrriteerd dat ze ontbreken, omdat er een geldige verklaring is waarom. Het is onhandig, maar vereist.
Bedankt. Hoewel ik de standaard twee NACS-adapters (AC & DC) heb, heb ik nog geen kans gehad om ze te gebruiken. Nogmaals bedankt voor het helpen met mijn onwetendheid!

Mensen, help alsjeblieft, ik zou het erg op prijs stellen. Ik heb een Kia Sportage 2024 uit Zuid-Korea geïmporteerd en hij staat nu hier bij mij in Egypte. Ik heb geprobeerd de kaarten te veranderen en het is me niet gelukt. Kan iemand me vertellen hoe ik de kaarten hier in Egypte of het Midden-Oosten kan maken?

121 - 122 of 122 Posts